Friss...
Sziasztok!
Újra itt. Folyt. köv.!!!!!
Aki szeretne továbbra is minket megbízni ügyes-bajos dolgával, szervízeléssel, autó- vagy motor vizsgáztatással, esetleg alkatraész, vagy bármilyen motoros-autós felszerelés beszerzésével, az keressen nyugodtan az elérhetőségeink valamelyikén.
mobil: (30) 529 9695
vezetékes: (23) 656 042
e-mail: tomi.motor.kft@gmail.com
Széles utat kívánunk mindenkinek!
Motorosbaráti üdvözlettel:
Lukácsi Tamás és Lukácsiné Berta Barbara
Két Keréken Klub tagoknak -15%!!!
2015.04.04.
Készletkisöprő AKCIÓ!!!
Minden készleten lévő ruházatra, autó-, és motoralkatrészre!!!!
2015.01.05.
Kupon AKCIÓ!!!! AKÁR 45%-ot is spórolhatsz!
Ha 10.000,- Ft felett vásárolsz kapsz 10% kedvezményt,
és egy kupont amivel a következő vásárlásodnál már 15% kedvezményt kapsz, és az az utáni vásárlásod végösszegéből pedig 20% kedvezményt!
Ha kinyomtatod ezt a kupont, és behozod a Motorshop-ba, akkor a vendégünk leszel egy kávéra!
2015.04.04.
2011.08.27.-én megrendezésre került az I. Moto-Rock Fesztivál Pátyon, a Várady-kastély udvarán.
Regisztráltuk a leendő "Motors Klub", "Baráti Kör" tagjait érkezési sorrendben a helyszínen (erre egyébként bárkinek, bármikor lehetősége lesz a Motorshop-ban).
A szépszámmal összegyűlt motoros sergeget először Gábor atya szólította meg, és elmesélte az utazó emberek két védőszentjének a legendáját, majd megszentelte az addigra már szép számban (kb.50 db) összegyűlt motorokat.
Ezt a Farkas János "Öcsi" emlékkör, felvonulás követte Páty- Telki- Budajenő- Perbál- Tök- Zsámbék- Páty útvonalon (31 km.) 40-50 km/h sebességgel.
Visszaérkezve egy kis hűsítő, étel ital elfogyasztása következett, és már szinpadon is voltak a zenekarok, akik kb. egy-egy óra zenélés után adták át egymásnak folyamatosan a színpadot késő estig. Változatos zenéikkel szórakoztatták a motorral, gyalog, ill. autóval érkezőket.
Köszönöm minden résztvevőnek, hogy jelenlétükkel megtisztelték ezt a I. alkalommal megrendezésre került fesztivált, én, és a szervezők pedig reméljük, hogy lesz folytatása, és talán sikerül hagyományt teremteni ezzel a rendezvénnyel.
Az I. Moto-Rock Fesztiválon készült képeket folyamatosan töltjük fel a webre, amit ti is megtehettek ezen a webcímen:
https://picasaweb.google.com/102748735117714987662/IMotoRockFesztival20110827
Köszönettel,
Lukácsi Tamás
2011.08.29.
I. MOTO-ROCK fesztivál Pátyon 2011.08.27-én!!!
2011.08.27-én első-, és reméljük, hogy hagyományteremtő alkalommal megrendezésre kerül az
I. Pátyi MOTO-ROCK fesztivál,
a volt Várady-kastély udvarán (2071 Páty, Rákóczi F.u. 37.).
Programok:
10:00- Gyülekezés a kastélyudvarban a motorokkal
11:30- Motorszentelés a "motoros-plébános" segítségével
12:00- Motoros felvonulás, és "tiszteletkör" Farkas Jánosra "Öcsi"-re
emlékezve Páty- Telki- Budajenő- Perbál- Zsámbék- Páty útvonalon
13:00 Visszaérkezés, evés-ivás
14:00- Koncertek kifulladásig
Sok szeretettel várunk minden motorost, és érdeklődőt 1-től 120 éves korig!!!
2011.08.17.
Újabb világmárkával bővült a kínálat!
Mostantól a Motorshop Service & Pub csatlakozott a NIVO & J.F.F. Motor Team Kft. által magyarországon forgalmazott METZELER gumiabroncsok hivatalos viszonteladói hálózatához.
A teljes gumipaletta elérhető az üzletben.
2011.03.10
Farkas János "Öcsi" temetése 2011 március 7.-én, 15 órakor lesz a pátyi katolikus temetőben.
2011.02.27
Egy éppen arra sétáló fiatal lány blogja.
Tanulságos!
" Megint megnyertem. :( Szép napos vasárnap. Menjünk el sétálni. Pár baráttal. Miután mindenki ott volt a gyülekező helyen elindultunk. Velem volt a kutyám. Nevettünk valamin. Aztán egy gázfröccs és egy csattanás. Még láttam ahogy a motoros beesik az árokba. Azonnal rákiabáltam Balázsra, hogy hívja a mentőket. Odarohantam a kutyát kikötöttem, nem tudom, hogy csináltam de olyan gyorsan tettem, hogy már a férfi mellett térdeltem mire a többiek odaértek aki artikulátlanul üvöltött . Segítettem levenni a bukósisakot. Levágtuk róla a maszkot. Én tartottam a fejét. Az őszülő puha haja simogatta a kezemet. Mikor kiszabadult a szemembe nézett... Kín... máshogy nem lehet leírni amit láttam. Mikor nyúlt a lábához megfogtam a kezét. Engem szorított. Nagy férfias keze volt. Kérdeztem milye fáj. A gerince és a lába. Gerincsérült. Jézusom. De akkor ott csak azt tudtam hogy nem mozdíthatjuk. ELőször a bukóval támasztottam meg a fejét és próbáltuk eszméleténél tartani. Aztán valaki adott egy pokrócot. óvatosan hogy ne mozduljon kicseréltem a bukóra. A mentők még mindig nem jöttek.
Az egyik ember megtapogadta a gerincét, mondtuk hogy ne nyúljon hozzá. De hogy ő orvos. Jah akkor jó. 1 perc mulva megszólalt, hogy emeljük ki az árokból. Mondtuk hogy ne, erre megfogja a hónaljánál és elkezdi kiemelni. Bence meg a Balázs odaugrottak hogy legalább ne rángassa ki a kb 90 kilós embert. Azt se várta meg az a patkány, hogy megtámassza valaki a fenekénél. A törött lába nekicsapódott a betonpatkának, a szeme fennakadt a kíntól és elájult. És én tehetetlenül álltam, nem tudtam mit tenni. Tehetelen voltam.
Megjött a helyi mentő nem volt velük egy orvos se. A nagy doktor meg otthagyta a sérült haldokló embert mert neki dolga volt. Mi ott ültünk, gyerekekként és néztük ahogy vágják le róla a ruhát. Hányinger, reszketés. A sokk... áldásos. Én már régi jó barátként üdvözöltem. A többiek nem tudtak vele mit kezdeni, nem értették miért nevetnek, én mondtam el nekik. És tudtam, hogy most ők is felnőnek. Hát gyerekek üdv a felnőtt világban.
10 perc után megjött a másik mentő a János korházból. Abban voltak orvosok is. Abba batették. Onnantól kezdve nem lááttunk mást csak hogy újraélesztik. Háromnegyed órát álltunk a hidegben, mire a rendőr fölvette egyikünktől a vallomást. Aztán nemsokkal utána elindult a mentő. Nem sietett... Nem tudtunk semmit csak, hogy életveszélyes állapotban van.
Azóta támogatjuk egymást, mi akik ott voltunk. Ezúton is köszönöm nektek!
Nagyon megviselt. Azóta Kedvesem jár az eszemben. Nem értem miért én. MIÉRT MINDIG ÉN??? Csak egy kellemes vasárnapi sétát akartunk a barátokkal. Nem lehet. Azóta mintha perifériás látással látnám a féfit.
Ma kiderült, hogy meghalt. Meghalt egy ember, szinte a karunkban. Ismét. Nagy kezeivel nem simít már végig a kedvese vállán, nem túr bele senki az őszülő hajába. Nincs tovább... és vigasz sincs. Mint kiderült szétjött a gerince. Tehát igazunk volt. Nem szabadott volna megmozdítani. És most azoknak akik csak egy orvos szavára hallgattak lelkiismeret furdalásuk van. Életre szóló. Amiről nem tehetnek. Nem tehetnek róla, hogy valaki nem tudta az alapvető elsélysegélynyújtási ismereteket. Orvos létére.
Most az a dolgunk, hogy segítsünk egymásnak. Igen felnőni. Szar dolog de ez van. Szembesülni a halállal sosem könnyű. Furcsa dolog a gyász, lehetetlen dolgokat vált ki az emberből. Még furcsább egy olyan embert gyászolni akit nem ismertünk, nem tudtuk ki volt, csak az élete utolsó pillanataiban voltunk vele.
Tudom olvassák a drága városunkból is a blogomat. Ezért írom ki. Hogy senki ne hívja ki a beteg gyerekéhet, vagy egy sérülthöz azt az embert aki nem tudta mit kell tenni, aki többször bebizonyította, hogy lelketlen. (a "drága" orvos neve törölve)
Én nem akarok a keze közé kerülni.
Nyugodj békében Farkas János! "
2011.02.24
.
2011 Február 20.-án délután Zsámbék belterületén motorbalesetben életét vesztette egy motoros barátom Farkas János (1961-2011), vagy ahogy mindenki ismerte "Öcsi".
Életének minden percét végigkísérte az autók, és a motorok szeretete.
Rengeteg túrát szervezett motorral, rengeteg motort javított, rengeteg túrán vett részt, rengeteg motorost ismert, és mindenkivel jóban volt.
Ő már "fent" húzza tovább a gázt.
Nyugodj békében Öcsi!!!
2011.02.22
Egy kis segítség a MOTUL-tól szezonkezdetkor mit, és hogyan ellenőrizzünk a motorunkon:
2011.01.17.
A Totalcar országos aláírás gyűjtést kezdeményezett, amelynek célja, hogy a 125 cm3 alatti, és 11 kW teljesítményt meg nem haladó motorú motorkerékpárok B kategóriás jogosítvánnyal is vezethetőek legyenek, külön motoros jogosítvány nélkül, kiegészítő képzést követően.
Annak érdekében, hogy a javaslat jogszabály formájában a Parlament elé kerülhessen tárgyalásra és lehetőleg jóváhagyásra, 50 ezer aláírást kell összegyűjteni, két hónap alatt.
A kezdeményezés a közlekedés biztonságát és hivatott növelni: a modern, környezetbarát, négyütemű 50 köbcentis robogó a 45 km/h-ra korlátozott végsebességével inkább mozgó forgalmi akadály, mint valóságos ingázási és közlekedési alternatíva. Európa szinte minden országában - feltételekhez kötve - érvényes egy ilyen szabályozás, mert a döntéshozók felismerték, hogy a nagyvárosi dugók nemzetgazdasági léptékkel mérhető károkat okoznak.
A várt hatások között szerepel a segédmotoros kerékpárok és a - most rendszám nélkül közlekedő - motorok biztosítási hátterének rendezése, környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági ellenőrzésük lehetővé tétele, és a nagyszámú, környezetkárosító, kétütemű smkp-k számának drasztikus csökkenése, és helyette modern, környezetkímélő motorkerékpárok üzembe helyezése és végül a városi dugók enyhülése.
Ha ezzel a javaslattal maradéktalanul egyetértesz, kérünk, hogy töltsd le az aláíró ívet innen, írd alá és küldd el a Totalcar címére. A borítékon szerepeljen, hogy "125".
Totalcar.hu Kft.
1033 Budapest, Flórián tér 1. I. emelet
A határidő 2011. február 25.
A borítékra írd rá: 125
A kérdés már csak az, hogy mikor jut valakinek eszébe azért is aláírást gyűjteni, hogy a motorral közlekedők biztonsága érdekében a B kategóriás jogosítvány előtt kötelezővé tegyék az A-t.
2010.12.23.